"Допомога дітям та молоді з особливими потребами у надзвичайних ситуаціях"



Алгоритм дій в стресовій ситуації під час війни 2022р. за прикладом психологів з Ізраїлю

"ВИВО"/ "РІПУ"

1. Вместе/Разом, обов'язково бути поруч. Проговорювати: "Я поруч, ми разом, я тебе не залишу, я тебе захищу"

2. Инициатива/Ініціатива, заохочення до активної простої побутової діяльності. Завдання: принеси води, випий води, роздай олівці, прочитай цю сторінку, допоможи на кухні...

3. Вопрос/ Питання не емоційного характеру, а ментального, щоб змусити дитину думати, переключати на мислення, а не потік панічних відчуттів. Де твоя родина, де твої друзі, чим займався у вільний час...

4. Осознание событий/ Усвідомлення подій. Важливо допомогти відновити послідовну картину подій постраждалому, що було до і після шокуйочого  моменту. І важливо підкреслювати знову і знову, що ця подія ЗАВЕРШИЛАСЬ і ЗАКІНЧИЛАСЬ. Все минуло, можливо повториться пізніше, але зараз пройшло.

Джерело

1.Тренінг проводиться в рамках проекту "Оборона дітей України", який реалізує Науковий Ліцей ім. Чурюмова спільно з ВГО “Поруч”

Немає коментарів:

Дописати коментар

Працюємо разом

ПОРАДИ для 1-5 класів НУШ як провести літо

  Літо-2023 вітає всіх нас! ПОРАДИ для НУШ як провести літо корисно і продовжувати розвивати дитину і влітку! 1.  Взагалі завдання на вихідн...